20 Haziran 2013

HAZİRAN ŞALI










 Haziran şalım
Altınörgü Forum da ördük.                                                                                                                 Haziran başından beri yazlıktayım..Ne güzel fotoğraflar çekmiştim.Önce manolya yı koklayarak nasıl soldurduğumuzu anlatacaktım.Sonra kiraz toplamamızı,domates,salatalık ekmelerimizi.Memleket karışıverince  tadımız tuzumuz hiç kalmadı.
Baktım Banuşum döndüm oyalanayım diye deyince ben de ördüklerimi göstereyim .fareciğimin mutluluğunu paylaşayım dedim.Sınıfını geçti,tatile başladı.Her sabah kitabını okuyup testlerini çözüyor.Köpüşü gezdiriyor,bahçeyi bile süpürüyor.Büyümüş farecik deyip başlıyorum ağlamaya.Allahım hepsine güzel günler göstersin inşallah.


1 yorum:

örgüler dedi ki...

çok şirinler canım hepsi, eline sağlık

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin